Monday, October 24, 2016

一風堂(いっぷうどう)

せんしゅうのしゅうまつにニューヨークにいきました。はじめて一風堂にいきました。一風堂でラーメンをたべました。とてもおいしかったです!でもたかいです。
Ippudo is actually a chain restaurant in Japan! It was an interesting experience; the person leading us to our table said something about there being 2 customers, and the rest of the staff called out いらっしゃいませ (welcome). This happened for everyone else eating there, too. Ippudo NY normally has an hour long wait, so we went there the moment it opened ^^

そして、MSGでライブイベントをみました。よかったです!

4 comments:

  1. いっぷうどう が とても すき です! わたし も 鳥人ラーメン(Totto Ramen) が すき です!

    ReplyDelete
    Replies
    1. 私も鳥人ラーメンがすきです!(^^)鳥人と一風堂はとてもいいですね!

      Delete
  2. はじめまして Amyさん わたしは ガンです。コロンビアだいがくの いちねんせいです。Ippudo らめんは どうですか?わたしは Ippudo らめんは がつきです。Amyさんは CSGO MAJORへ行きましたか?たのしですか?

    ReplyDelete
    Replies
    1. ガンさん、はじめまして!CSGO Majorにいきませんでした。CSGOをしません。ガンさんは?どのビデオゲームがすきですか?(^^)

      Delete